Jak jsem zase byla jednou "chytrá" - Raynet

15.03.2018

Dostala jsem od jednoho svého klienta za úkol najít nějaký CRM systém - rozuměj Customer Relationship Managment - software, který by se nám staral o databázi klientů. Začala jsem tedy googlit a narazila jsem na tisíc a jednu firmu. V poslední době se zákazníci dostávají zase do ústřední role a spoustu firem si uvědomuje, že jim musí nabídnout více než jen klasický servis. Proto nastal hlad po softwarech, který umožnují nejen správu kontaktů, ale i zaznamenávaní obchodních schůzek, souhrn komunikace s klientem, či vyzývá ke kontaktu zákazníka v ten pravý čas. Je to prostě taková chytrá databáze, která se dá následně napojit i na newslettery, či na fakturaci.

Jedna firma, která nabízí tuto službu ve mně vyvolala značně pozitivní dojem. Narazila jsem ve svém hledání na Raynet - jelikož se vše dnes zrychluje a lidé jsou v jistých ohledech líní číst o čem daný produkt je, Raynet vsadil zcela správně na videa. Protože se v současné době pohybuji, mimo jiné, u nadnárodních technologických firem, jsem zvyklá na velice profi zpracování, kde na vás jejich nákladnost přímo křičí, ale videa od Raynetu jsou trošku jiná... Hned po prvním shlédnutí jsem daný odkaz posílala kamarádce, která se také pohybuje v marketingu s třemi otazníky a zkratkou WTF... Nechápala jsem, proč technologická firma, která dle mého se ocitá již v černých číslech si na tyto videa nenajala profesionály. I přes první ne úplně kladný dojem, jsem sledovala další a další upoutávky a najednou se mi rozbřesklo. Vždyť oni to točí se svými vlastními zaměstnanci a dělají to svými silami. A najednou jsem se zamilovala. V dnešní době, kdy naopak všichni utrácí naprosto nesmyslné částky do "profi" videí, tak Raynet se vydal cestou autentičnosti a lidskosti. Musím říci, že mě naprosto dostali.

Začala jsem tedy googlit ještě více a najednou jsem se dočetla, že tuto firmu založili čtyři kluci z Ostravy a najednou to všechno do sebe krásně zapadlo. Oni nejsou velký korporát, jsou to Češi, kteří nabízejí super službu za rozumný peníz a neustále makají na jejím zdokonalováním. Nelenila jsem a hned jim volala ohledně dalšího možného obchodního postupu. Co mě také velice potěšilo, i když se zabývají online businessem, bylo možné si sjednat i osobní schůzku, což jsem mile ráda využila. Jednání s nimi bylo moc fajn, vstřícné a měli trpělivost na naše všetečné, holčicí dotazy, které jistě často byly tak trochu out of box :) Doufám, že naše spolupráce se rozvine dál, protože velice ráda spolupracuji s firmami jako je tato. Raynet si na nic nahraje, nabízí kvalitní službu a v jejich marketingu a reklamě se odráží firma jako taková. Žádné reklamní načančané blafy.

Protože v době našeho "seznamování" pořádali také konferenci zaměřenou na péči o zákazníka, ráda jsem se na ní vypravila. Kromě solidních řečníků (což nebývá v poslední době zvykem) jsem nejvíce na konferenci CustomerCon ocenila raut expost, kde jsme se mohli potkat přímo s účastníky konference. Měla jsem to štěstí, že jsem se dala do řeči s Liborem Šimonem ze Symbia. Taky pro mě velice fajn firma, která by mohla být inspirací mnohým z reklamního průmyslu, ale o tom až jindy.

Vždycky jsem měla trochu problém s tím, že jsem velice netrpělivá a jsem ráda, že po prvním videu jsem Raynet neodepsala úplně. Po dnes již dlouhodobějším brouzdání po jejich youtube kanálu a jejich webových stránkách po marketingové stránce jim dávám 9 bodů z 10 :) Jen tak dál!!!

A poučení pro mě? Vydrž prťka, vydrž... :)

Hezký den, Rumová víla :)